برگزاری وبینار «باروری و بارداری سالم» با رویکرد طب ایرانی
کد خبر: 4149676
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

برگزاری وبینار «باروری و بارداری سالم» با رویکرد طب ایرانی

وبینار باروری و بارداری سالم با رویکرد طب ایرانی به همت مدرسه نسل توحیدی برگزار می‌شود.

وبینار باروری و بارداری سالم با رویکرد طب ایرانی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مدرسه نسل توحیدی از مجموعه مدارس قرآن و عترت دانشگاه تهران دو وبینار با موضوع باروری و بارداری سالم با رویکرد طب ایرانی و با ارائه سمانه نوروزی، متخصص طب ایرانی برگزار می‌کند.  
 
وبینار نخست با موضوع «باروری سالم و مؤثر»، جمعه دوم تیر و وبینار دوم با موضوع «بارداری سالم و آمادگی برای زایمان» پنجشنبه ۱۵ تیر از ساعت ۱۰:۳۰ به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و عید ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) برگزار می‌شود.
 
سرفصل‌های وبینار نخست شامل اثر تغذیه بر باروری، اثر چاقی و اضافه وزن بر باروری، اثر استرس و تنش بر هورمون‌های زنانه و مردانه و باروری، اثر ورزش بر باروری، اثر خواب در ساعات بیولوژیک بر باروری و اثر توکسین‌های محیطی بر باروری است و سرفصل‌های وبینار دوم شامل بررسی اصول شش گانه سلامتی طب ایرانی و اصولی که در بارداری باید لحاظ شود، پیشگیری از عوارض بارداری و کنترل آن (دیابت بارداری، فشار خون در بارداری، ….)، کنترل علایم گوارشی در بارداری (تهوع، یبوست، ویار، …)، آمادگی جسمانی برای زایمان طبیعی و دوران پس از زایمان است.
 
شرکت برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان بوده و نیازی به ثبت‌نام ندارد و علاقه‌مندان می‌تواند از طریق این پیوند skyroom.online/ch/elmshahr/nasletohidi در این وبینار‌ها شرکت کنند.
انتهای پیام
captcha