دشمن به‌دنبال دو قطبی‌سازی و دلسرد کردن مردم است
کد خبر: 4149736
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

دشمن به‌دنبال دو قطبی‌سازی و دلسرد کردن مردم است

امام جمعه کرج گفت: در زمینه حجاب باید حکیمانه رفتار شود و از بازی در زمین دشمن پرهیز کنیم، چراکه دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است تا آن‌را به تنش بکشاند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج امروز، دوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای تمامی امور قانون داریم که باید از آنها تبعیت کنیم.

وی بیان کرد: یکی از قوانین حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است که با توجه به شرایط موجود جامعه این قانون باید به طور جدی از سوی قوه قضائیه اجرایی شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کشف حجاب حرام شرعی است و خلاف قانون است، تصریح کرد: چرا دستگاه قضا در مقابل ترک فعل دستگاه‌های متولی این امر برخورد جدی نمی‌کند و آنها را مورد مواخده قرار نمی‌دهد؟

وی ادامه داد: البته در زمینه حجاب باید حکیمانه رفتار شود و از بازی در زمین دشمن پرهیز کنیم، چراکه دشمن به‌دنبال دوقطبی کردن جامعه است تا آن را به تنش بکشاند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه طی روزهای اخیر ماجرای شرب خمر و مسمومیت و مرگ برخی در این زمینه مطرح می‌شود، گفت: باید در این زمینه به صورت جدی وارد شد و با عاملان آن برخورد شود، به‌ویژه اینکه این حرام الهی عامل تمام شرارت‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که شرب خمر در شبکه‌های اجتماعی و سینمای خانگی عادی‌سازی شده است و سعی در تعمیم این امر در جامعه دارند، افزود: این مسکرات به نحوی در جامعه توزیع شدند و برخی نیز به خاطر استعمال آن مسموم و بستری شدند اما مسئولان نباید به دیده این افراد رفته از آنها دلجویی کنند.

این مسئول تصریح کرد: در این ماجرا نیز باید مراقب تمام جهات باشیم، بارها مشاهده می‌کنیم که برای مخدوش کردن چهره نظام اقداماتی مانند مسموم کردن دانش‌آموزان صورت می‌گیرد.

امام جمعه کرج ابراز کرد: دوباره به بحث مهم فرزندآوری اشاره می‌کنم، متولیان امور فرهنگی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند و مسئولان زمینه آسان‌سازی را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه برخی خرافه‌ها و زواید در زمینه فرزندآوری وجود دارد که باید از بین برود، گفت: دشمن امروز برای کاهش جمعیت ملت مسلمان ایران به حربه سقط جنین روی آورده است. دشمنان امروز با بهره‌گیری از حنجره‌های ناپاک به سقط جنین دامن می‌زنند و قصد ترویج آن‌را دارند که باید به‌صورت جدی با آن برخورد شود.

حسینی‌همدانی گفت: دولت در حال فعالیت بوده و دستاوردهای مختلفی نیز داشته است اما هجمه‌های زیادی برای ناکارآمد نشان دادن دولت صورت می‌گیرد. پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه با بیان مطالب خلاف واقع امری خطرناک است که باید با کسانی که اقدام به این کار می‌کنند برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha