تأکید دستگاه قضا بر رعایت حقوق مردم
کد خبر: 4149981
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

تأکید دستگاه قضا بر رعایت حقوق مردم

رئیس دادگستری فسا با بیان اینکه بارزترین معنای انصاف این است که خودمان را جای دیگران بگذاریم، گفت: رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع همواره مورد تأکید است.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با آغازنشست مسئولان انتظامی با مسئولان دادگستری فسا هفته قوه قضائیه، فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی فسا امروز، 3 تیرماه با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی، رئیس دادگستري فسا در این نشست سخنان خود را با حدیث شریفی از امام جواد (ع) آغاز کرد و گفت: هركس موقعیت‌شناس باشد، جریانات وی را هلاک نخواهد کرد.

وی افزود: مضمون این حدیث شریف در بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) با عنوان بصیرت از آن یاد شده است که به موقع بشناسیم و عمل کنیم؛ ضرورت دارد دو مجموعه قضائی و انتظامی در جریان‌شناسی، خوب آگاه باشند و به خوبی عمل کنند.

اين مقام قضائي با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی ماموران انتظامی اظهار کرد: بارزترین معنای انصاف این است که خودمان را جای دیگران بگذاریم؛ لذا رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع همواره مورد تاکید است.

در این نشست محمدهاشم قسام، فرمانده انتظامی فسا در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تقدیر از تعامل مجموعه قضائی، اظهار کرد: با تلاش خستگی‌ناپذیر دو مجموعه انتظامی و قضائی و به لطف خداوند متعال امنیت قابل قبولی در سطح شهرستان برقرار است.

وی با ارائه آماری از وضعیت انتظامی شهرستان، گفت: با استمرار همکاری‌های موجود و تقویت آن، می‌توان مأموریت‌های خطیر در حوزه حفظ نظم و ارتقای امنیت اجتماعی را با موفقیت به سرانجام رساند.

انتهای پیام
captcha