اولین نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کردستان برگزار شد
کد خبر: 4150097
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

اولین نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کردستان برگزار شد

اولین نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان کردستان با حضور دبیران شورا، مشاوران بانوان، مشاوران امور ایثاگران، دبیران عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر و مدیران روابط عمومی امروز، چهارم تیرماه در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای کردستان برگزار شد.

نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، چهارم تیرماه در اولین نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گفت: مباحث فرهنگی، دینی و اجتماعی از جمله مسائل مهم در جامعه است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: خادمان فرهنگی در کنار سایر کارکنان می‌طلبد نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و دینی در طول سال اهتمام جدی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و دینی شرکت‌های صنعت آب و برق باید در راستایی باشد که از تمامی اعیاد و مناسبت‌های فرهنگی، ملی و مذهبی بیشترین بهره‌برداری را در زمینه ایجاد حس همکاری و نشاط، ترویج فرهنگ اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و سایر برنامه‌های ابلاغی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در دستگاه‌های زیرمجموعه را داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب و برق قرار داریم، اجرای برنامه‌های هدفمند و مخاطب محور با این موضوع بسیار مهم است، چرا که فرهنگ‌سازی شیوه‌های مدیریت مصرف از ارکان مهم بوده و از آنجا که کار فرهنگی یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است، هر نوع تلاشی در این راستا منجر به حفاظت و صیانت از این منابع ارزشمند در آینده خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه اعضای جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و دینی در سطح شرکت‌ها و شیوه برگزاری هر چه بهتر مراسمات ملی، مذهبی پیش‌رو پرداختند.

انتهای پیام
captcha