قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام تشکیل می‌شود
کد خبر: 4150456
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰

قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی ایلام تشکیل می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از تشکیل قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در راستای راهبردهای اساسی فرهنگی و هم‌افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.

حسین پورمحمدی معاون فرهنگی و هنری سپاه ایلام امیرالمومنین(ع) ایلامحسین پورمحمدی، معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از استان اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی تشکیل قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، جبهه‌سازی، عمق‌بخشی به موضوعات فرهنگی و عمل قرارگاهی است.

وی با بیان اینکه امروز در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تحقق اثربخشی آنها نیازمند شبکه‌سازی، جبهه‌سازی و به میدان آوردن همه ظرفیت‌های مردمی حوزه فرهنگی هستیم، گفت: در این قرارگاه از تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی همسو استفاده خواهیم‌ کرد.

پورمحمدی قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی را متشکل از هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های مردمی و برخی سازمان‌های فرهنگی و انقلابی ذکر کرد و افزود: این قرارگاه با کمک مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان در مناسبت‌ها و مراسم‌های مذهبی حضور پررنگ و تأثیرگذار خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام از برنامه‌های در دست اقدام قرارگاه فرهنگی انقلاب اسلامی به برگزاری جشن در بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، اماکن عمومی و بقاع متبرکه به‌مناسبت دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با عید سعید غدیر در سطح شهر ایلام جشن برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم فرهنگی، برنامه میدانی «بازسازی واقعه غدیر» است که طی 3 روز و از 14 تا 16 تیرماه جاری در صحن امامزاده عبدالله شهرستان ایوان، با به‌کارگیری ظرفیت هنرمندان بسیجی به کارگردانی کمال شاکرمی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha