اهدای ۱۳۵ راس دام زنده در پویش «نذر قربانی»
کد خبر: 4150666
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل:

اهدای ۱۳۵ راس دام زنده در پویش «نذر قربانی»

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب پویش «نذر قربانی» ۱۳۵ دام زنده به کمیته امداد اهدا شد تا ذبح و در اختیار نیازمندان قرارگیرد.

کمیته امدادبه گزارش ایکنا، به نقل از کمیته امداد اردبیل، جلیل قدیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، پنجم تیرماه در جریان برگزاری پویش «نذر قربانی» اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری دامپزشکی استان، دام زنده را در کشتارگاه اردبیل ذبح و سپس قطعه‌بندی کرده و قبل از عید قربان در اختیار خانواده‌های نیازمند و جامعه هدف خود قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: هم‌وطنان در صورت داشتن «نذر قربانی» و مساعدت به خانواده‌های نیازمند به صورت نقدی و غیرنقدی می‌توانند کمک‌های خود را به کمیته امداد اهدا کنند تا نسبت به خرید دام از طریق مراکز نیکوکاری ذبح و قطعه‌بندی آن به همراه توزیع گوشت قربانی اقدام سریع و به موقع انجام شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه عید قربان و در مساعدت به خانواده‌های نیازمند که همراهی و پشتیبانی بیشتری را طلب می‌کنند ما اقدامات حمایتی را از این خانواده‌ها با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری انجام می‌دهیم تا در این ایام عید به راحتی بتوانند نیازمندی‌های خود را به ویژه گوشت قرمز تامین کنند.

قدیمی افزود: علاوه بر اهدای ۱۳۵ دام زنده، ۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی نیز در این روز‌ها جمع‌آوری شده و تلاش بر این است تا این منابع جمع‌آوری شده نیز به حساب خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد واریز شود تا در این ایام بتوانند نیاز خانواده‌های خود را تامین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عید قربان فرصتی مناسب است تا نوع دوستی و خیرخواهی خود را بار دیگر در کمک و مساعدت به نیازمندان به رخ بکشیم و کمیته امداد نیز در این ایام با برگزاری پویش نذر قربانی تلاش می‌کند تا کمک‌های مردم این استان را جمع‌آوری کرده و در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار دهد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: در فرصت باقی مانده، چشم‌انتظار مساعدت خیران و آحاد جامعه هستیم تا با تحویل و ارسال دام‌های زنده به کشتارگاه و حتی دام ذبح شده، بعد از بازرسی دامپزشکی و تأیید سلامت آن‌ها، این نذورات را در اختیار خانواده‌های نیازمند در سطح استان قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha