«مهمانی 8 کیلومتری غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151339
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

«مهمانی 8 کیلومتری غدیر» در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری «مهمانی 8 کیلومتری غدیر» در سه روز منتهی به این عید، از پل شهرستان تا پل مارنان اصفهان خبر داد.

مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهانحجت‌الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره برنامه‌های دهه ولایت اظهار کرد: همایش یک‌روزه راهیان پیشرفت که با حضور 200 نفر از مبلغان استان برگزار شد، درباره مسائل مربوط به برگزاری جشن‌های دهه ولایت بود و شرکت نوجوانان در این برنامه‎‌ها را در اولویت قرار دادیم.

وی افزود: برنامه ساماندهی مواکب نیز در دستورکار است و امسال به‌مناسبت عید غدیر، حدود 100 موکب در شهر اصفهان برپا می‌شود. هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی نیز به اجرای برنامه‌هایی ویژه این مناسبت در مساجد و حسینیه‌های سطح شهر می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از اجرای برنامه‌ای با عنوان «مهمانی 8 کیلومتری غدیر» خبر داد و گفت: این برنامه در روزهای 14، 15 و 16 تیرماه جاری، یک ساعت مانده به اذان مغرب، از پل شهرستان تا پل مارنان در قالب برپایی 110 ایستگاه و موکب جشن و شادی در پارک‌ها اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: «مهمانی 8 کیلومتری غدیر» درواقع، 8 کیلومتر جشن و شادی در قالب برنامه‌های متنوعی مانند تئاتر، اجرای گروه‌های سرود، پذیرایی و... و برپایی ایستگاه‌هایی با عناوین شادی، کودکان، بازی و موکب امام زمان(عج) است که فضای متفاوتی در شهر ایجاد می‌کند.

فاطمه کاظمینی

انتهای پیام
captcha