جشن خانوادگی غدیر در یاسوج برگزار می‌شود
کد خبر: 4151600
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

جشن خانوادگی غدیر در یاسوج برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری جشن بزرگ خانوادگی غدیر به‌مناسبت عید سعید غدیر خم در یاسوج خبر داد.

جشن غدیر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی‌نیا، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 9 تیرماه در نشست برنامه‌ریزی جشن غدیر در یاسوج، اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن بزرگ خانوادگی غدیر در یاسوج برگزار می‌شود.

وی از برپایی بیش از ۲۰۰ موکب پذیرایی، میزبانی و خدماتی خبر داد و افزود: این جشن بزرگ از میدان هفت تیر تا انتهای بلوار طالقانی ادامه خواهد داشت.جشن بزرگ خانوادگی غدیر روز جمعه، ۱۶ تیرماه، همزمان با روز عید سعید غدیر خم برپا می‌شود، اجرای رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری و تفریحی برای اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، بازی و سرگرمی برای کودکان از برنامه‌های جانبی این جشن بزرگ است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این جشن از سوی ستاد برگزاری مراسمات دهه ولایت استان برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان در صورت آمادگی برای همراهی و مشارکت در برپایی مواکب میهمانی بزرگ عید غدیر در یاسوج عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha