نصب منشور عفاف و حجاب در مدارس کرمان ضروری است
کد خبر: 4151636
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

نصب منشور عفاف و حجاب در مدارس کرمان ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر نصب بنر منشور عفاف و حجاب در تمام مدارس استان تأکید کرد و گفت: حجاب و عفاف باید به‌صورت یک قانون در جامعه، دستگاه‌های اجرایی و در همه مدارس رعایت شود.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای عالی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان که با محور امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، بر نصب بنر منشور عفاف و حجاب در همه مدارس استان تأکید کرد و گفت: حجاب و عفاف باید به‌صورت یک قانون، لازم‌الاجرا باشد و در جامعه، دستگاه‌های اجرایی و در همه مدارس رعایت شود.
 
وی با بیان اینکه نه تنها دانش‌آموزان بلکه والدین نیز ملزم به رعایت حجاب در مدارس و جامعه هستند، افزود: از همه دانش‌آموزان باید زمان ثبت نام تعهد گرفته شود و یکی از مؤلفه‌های اصلی ارزشیابی ادارات و مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هم باید ترویج عفاف و حجاب باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: اعضای شورای عفاف و حجاب آموزش و پرورش و استان باید در مدارس به‌عنوان کارشناس صحبت کنند. بخشی از عملکرد مدیران مدارس نیز باید در حوزه عفاف و حجاب باشد و مدیران مدارس باید پیگیر امور عفاف و حجاب در مدارس باشند.
 
رضایی اظهار کرد: گزارش اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در زمینه ترویج و نهادینه‌سازی عفاف و حجاب به اداره کل ارائه شود و تشویق افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام
captcha