آغاز ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه معرفت تهران + فیلم
کد خبر: 4151745
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷

آغاز ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه معرفت تهران + فیلم

ثبت‌نام در ترم تابستانه مؤسسه قرآن و عترت معرفت تهران ویژه تمام مقاطع سنی از ۱۰ تیرماه آغاز و تا ۱۷ تیر ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه قرآن و عترت معرفت تهران

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام ترم تابستانه مؤسسه قرآن و عترت معرفت تهران ویژه تمام مقاطع سنی بانوان و آقایان از روز گذشته، ۱۰ تیر آغاز و تا ۱۷ تیرماه ادامه خواهد داشت.

حفظ در تمامی اجزاء و کلاس‌های تثبیت محفوظات، آموزش فنون قرائت قرآن از مبتدی تا پیشرفته در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید کاربردی، تجوید ویژه حفاظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، آموزش فنون اذان، آموزش فنون همخوانی و همسرایی ویژه دانش‌آموزان دختر از جمله رشته‌های این ترم است که با دعوت از اساتید ملی و بین‌المللی تدریس می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۴۰۰۷۱۱ ارسال یا به نشانی https://survey.porsline.ir/s/Lm2S19zz مراجعه کنند. همچنین در پایان هر ترم به شرکت‌کنندگان در صورت دریافت حد نصاب لازم، گواهینامه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود. 

یادآور می‌شود، فعالیت مؤسسه قرآن و حدیث معرفت در شمال تهران، منطقه مینی‌سیتی با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردادماه سال ۱۴۰۱ همزمان با عید سعید غدیرخم با مدیریت محمدجواد جاوری، مرتل بین‌المللی کشورمان آغاز شده است. 

انتهای پیام
captcha