مشارکت بیش از ۹ میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی در طرح ملی نذر قربانی
کد خبر: 4151969
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

مشارکت بیش از ۹ میلیارد تومانی خیران خراسان‌جنوبی در طرح ملی نذر قربانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با عید سعید قربان تاکنون خیران ۹میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی به طرح ملی نذر قربانی برای کمک به نیازمندان اهدا کردند.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی، امروز ۱۱ تیرماه با تبریک دهه امامت و ولایت و قدردانی از مشارکت مردم سخاوتمند استان در طرح ملی نذر قربانی اظهار کرد: از این میزان کمک بیش از ۳ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان درقالب اهدای دام زنده و گوشت قربانی است.

وی با اشاره به برپایی ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان افزود: مردم خیر و نیکوکار بیش از ۳ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان به امداد و ۵ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک نقدی وغیرنقدی اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی از اهدای تعداد یک هزار و ۲۹۷ راس دام سبک وسنگین توسط مردم خیر و موسسات خیریه به این نهاد خبر داد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۸۰ راس دام سبک و ۱۷ راس دام سنگین به میزان ۲۴ هزار و ۲۹۵ کیلوگرم گوشت جمع آوری شده است.

عرب تصریح کرد: همزمان در روز عید قربان پس از ذبح دام‌ها بارعایت همه موازین شرعی و بهداشتی گوشت‌ها درقالب بسته بندی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به ویژه مناطق محروم استان توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان کمک‌های مردم خیر استان در این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت ادامه دارد افزود: دفاتر ۲۱ گانه این نهاد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیک اندیش است. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی در خصوص مشارکت درطرح خداپسندانه نذر قربانی گفت: هم استانی‌ها می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی 6037997950030602 ، واریز به شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880320400، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #056*8877* و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند. همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان در سال گذشته بیش از ۷میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

انتهای پیام
captcha