اجرای طرح «خدمت مؤمنانه» در دهه ولایت
کد خبر: 4152085
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
سردار محمد زهرایی خبر داد؛

اجرای طرح «خدمت مؤمنانه» در دهه ولایت

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اجرای نهضت «خدمت مؤمنانه» در ایام دهه ولایت خبر داد.

اجرای طرح نهضت «خدمات مؤمنانه» در ایام دهه ولایتسردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با اهم برنامه‌های بسیج در ایام دهه ولایت اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین در این ایام فرخنده نسبت به اجرای برنامه خدمت مؤمنانه اقدام کرده است که این برنامه در ایام دهه ولایت در کل کشور و به صورت سراسری اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: طی اجرای این برنامه، اقداماتی همچون آزادسازی زندانیان و اعطای بسته‌های معیشتی به محرومان و نیازمندان در دستور کار سازمان بسیج مستضعفین قرار دارد که آمار نهایی از میزان ارائه خدمات و گزارش این طرح پس از اجرای کامل آن ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی این برنامه‌ها از عید قربان تا عید غدیر در کل کشور اجرا می‌شود، تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های قشری، نواحی و سپاه‌های استانی همگی در اجرای این طرح مشارکت داشته و خدمات خود را با عنوان نهضت خدمت مؤمنانه به محرمان ارائه می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه نهضت کمک مؤمنانه برای خدمت‌رسانی به مردم همواره تکرار شود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی اعم از بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اوقاف و نهادهای دیگر همکاری خوبی با جهادسازندگی در مراحل جدید خواهند داشت.

سردار زهرایی با اشاره به برنامه‌های بسیج سازندگی در ایام پیش رو نیز اظهار کرد: طی نیمه اول مرداد سال جاری برنامه‌های فشرده‌ای از سوی بسیج سازندگی در کشور اجرا می‌شود که جزئیات آن در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha