برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال نبوی» در امامزاده و بقاع متبرکه آذربایجان غربی
کد خبر: 4153166
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹

برگزاری جشن «ولایت علوی، اکمال نبوی» در امامزاده و بقاع متبرکه آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری «جشن ولایت علوی، اکمال نبوی» در هفت امامزاده و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد.

ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربیحجت‌الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری «جشن ولایت علوی، اکمال نبوی» در هفت امامزاده و بقاع متبرکه سطح استان اظهار کرد: جشن مراسم غدیرخم در امامزاده غریب حسن(ع) ارومیه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان و با حضور هیئت‌های مذهبی برادران و خواهران برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین ایستگاه صلواتی توزیع شربت در محل آرامگاه عرب‌باغی و امامزاده محمد ابراهیم(ع) ارومیه برپا شده و مراسم جشن غدیر در روز جمعه در محل امامزاده محمد ابراهیم(ع) این شهرستان با همکاری بسیج برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: در خوی نیز مراسم جشن غدیر در بقعه شیخ نوایی و امامزاده سیدبهلول(ع) با حضور اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در سلماس نیز در محل امامزاده اسحاق مراسم جشن غدیر با تجلیل از سادات و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار و همچنین در بقعه سید محمد اهرنجان ایستگاه صلواتی برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام جوانبخت خاطرنشان کرد: در محل تکیه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره نیز به‌مدت دو روز جشنی با حضور اقشار مختلف مردم و زائران به همین عنوان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در میاندوآب نیز در محل نظرگاه حضرت عباس(ع) مراسم جشن غدیر با حضور زائران خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha