اجتماع مردمی عفاف و حجاب در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4153939
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
۲۱ تیرماه

اجتماع مردمی عفاف و حجاب در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه، 21 تیرماه در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، 18 تیرماه در جلسه برنامه‌ریزی اجتماع مردمی عفاف و حجاب که در محل سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: طرح و نقشه انگلیس خبیث در ایران اسلامی و در منطقه غرب آسیا از قدیم طرح بسیار خطرناک و بسیار مکارانه و خباثت‌آمیز بود که در جهت دین‌زدایی و غربی‌سازی کشورهای مسلمان نقشه و طرح بسیار شومی داشتند و در راستای تضعیف قوت و قدرت ایران بسیار تلاش کردند ولی با موانع بزرگ مردم و روحانیت در برابر زیاده‌خواهی و چپاول روبرو شدند.

وی ادامه داد: بن‌مایه دینی و معرفتی که در مردم ایران وجود داشت اجازه پیشروی و دسترسی انگلیس خبیث به این خواسته را نداد و با هوشیاری که مردم و علمای دین در این کشور داشتند پروژه دشمنان با شکست مواجه شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: در سال 1314 هجری شمسی، بالغ بر دو تا سه هزار نفر از افراد تحصن کرده در مسجد گوهرشاد را با تیربار به شهادت رساندند و در عین حال مردم ایستادگی کرده و از دین جانانه دفاع کردند که موجب برچیده شدن بساط طرح کشف حجاب رضاخانی شد.

مشرفی گفت: علی‌رغم شکست طرح کشف حجاب در آن سال‌ها، دشمن، دست  از تهاجم فرهنگی برنداشته است و در حال حاضر نیز به دنبال تزریق ناامیدی در دین و اغفال عده‌ای است، لذا ضرورت دارد در مقابل تهاجم ناجوانمردانه دشمن با توجه به مطالبات جدی مردم و خانواده‌های شهدا ما نیز هماهنگ با سراسر کشور در راستای حمایت از احکام دین و گرامیداشت شهدای عفاف و حجاب، مطالبه و حمایت از مسئولان در پیگیری ویژه قانون عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مردمی را در تمام شهرستان‌های استان برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: مسئولان با همکاری مردم، جنگ ترکیبی دشمن را به خوبی مدیریت کردند، اما در مورد عفاف و حجاب، ضعف عملکرد مسئولان مشهود است. لذا، ضرورت دارد با هدف مطالبه‌گری و حمایت از مسئولان،  برگزاری باشکوه اجتماع‌محوری عفاف و حجاب مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب در روز چهارشنبه، 21 تیرماه در سطح استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این مراسم در مرکز استان ساعت 9 صبح در میدان ابوذر با حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه بیرجند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha