هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» در یزد برگزار شد
کد خبر: 4154468
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» در یزد برگزار شد

هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب و تقویت بنیان خانواده با حضور استاندار یزد در سالن شهید منتظر قائم یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، هشتمین همایش «چادرهای آسمانی»، 20 تیرماه با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب و تقویت بنیان خانواده با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد و دیگر مسئولان استانی و فعالان حوزه عفاف و حجاب در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد به نشست اخیر استانداران با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت حوزه عفاف و حجاب، رئیس جمهور در این جلسه به ارائه نکاتی مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت با ایشان در ماه رمضان پرداختند.

استاندار یزد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی» تأکید کرد: باید به حوزه عفاف و حجاب به طور ویژه توجه شود.

وی همچنین با اشاره به ناآگاهی بسیاری از افراد کشف حجاب کرده، از پشت پرده طراحی‌های دشمنان در این حوزه، بیان کرد: با آگاهی این افراد از پشت پرده کشف حجاب و مبارزه با عفاف و حجاب، بسیاری از آنها تغییر جهت داده و نسبت به این مسئله اهتمام بیشتری به خرج می‌دهند.

فاطمی با بیان اینکه دشمن برای ترویج بی‌حجابی، با طرح و نقشه قوی به میدان آمده است گفت: قوی‌ترین روانشناسان، جامعه‌شناسان و متخصصان عملیات روانی و رسانه‌ای پشت داستان کشف حجاب و ترویج بی‌حجابی در جامعه اسلامی ایران بوده و درصدد تأثیر بر افکار عمومی و در نهایت، پیشبرد اهداف پلید خود هستند.

استاندار یزد به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به برنامه‌ریزی برای مقابله با برنامه و نقشه‌های دشمن در حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان کرد: در برابر چنین جنگی نمی‌توان بدون فکر و نقشه عمل کرد لذا باید راهبرد و نقشه راه داشته باشیم و تمامی دستگاه‌ها نیز در همین راستا وظایف خود را به درستی ایفا کنند.

وی از فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قرارگاه عفاف و حجاب استان، نیروهای مردمی و مجموعه‌های سپاه و بسیج در حوزه عفاف و حجاب قدردانی کرد و گفت: قطعاً از مجموعه قضایی استان، ضابطان و آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت خواهد شد.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد نیز در این همایش گفت: 32 دستگاه در بحث عفاف و حجاب مسئولیت دارند که ۳۰۰ مصوبه نیز در این راستا ابلاغ شده اما برخی از دستگاه‌ها کم کاری دارند یا اصلاً کار نمی‌کنند.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در این زمینه پیشگام شده و مصمم هستیم که در این موضوع از طریق فرهنگی و ایجابی و در نهایت با راهکارهای سلبی اقدام شود.

یادآور می‌شود در پایان این همایش، هشت نفر از فعالان حوزه عفاف و حجاب استان یزد تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha