فرهنگ مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 4154871
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

فرهنگ مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌اینکه فرهنگ مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه نهادینه شود، گفت: همه ارگان‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، تربیتی و خانواده برای گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ مسئول هستند.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان،‌ همایش عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و جمعی از بانوان امروز، ۲۲ تیرماه در زینبیه شهر دلند برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این همایش گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی، که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اينکه نهادینه‌سازی، ترویج و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه توانایی‌ها، اختیارات و امکانات موجود در نهادهای کشور بهره گرفته شود، افزود: لذا در این زمينه همه نهادها قبیل آموزش و پرورش، حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، نهادهای اقتصادی و فرهنگی و حتی بهداشتی کشور در رسیدن به هدف مورد نظر نقش به‌سزایی دارد.

حجت‌الاسلام گرزین ادامه داد: کمرنگ بودن فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دین و اسلام یک ضربه بزرگ به نظام است و این امر در حوزه حجاب و عفاف نیز کمرنگ است و باعث ترویج برخی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه از سوی دشمنان شده است.

وی به جایگاه حجاب و عفاف و پوشش اسلامی مردم و به خصوص زنان و دختران در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: همه ارگان‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، تربیتی و خانواده برای گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ مسئول هستند.

در پایان برنامه به شرکت کنندگان حاضر در جلسه به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

 

انتهای پیام
captcha