«محمدکاظم کوچکی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس شد
کد خبر: 4155543
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

«محمدکاظم کوچکی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس شد

محمدکاظم کوچکی با رأی اکثریت اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس انتخاب و معرفی شد.

محمدکاظم کوچکی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی استان فارس پس از استعفای مدیرعامل قبلی، چند تن از چهره‌ها و مدیران با سابقه استانی را برای تصدی مدیرعاملی اتحادیه دعوت کردند که پس از بررسی سوابق و برنامه‌ گزینه‌های معرفی شده، اعضا با رأی اکثریت محمدکاظم کوچکی را برای تصدی این پست برگزیدند. 

از سوابق محمدکاظم کوچکی می‌توان به مدیرعاملی مؤسسه قرآن و عترت مبین شهرستان داراب، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان جویم و بازرس اتحادیه قرآنی استان فارس اشاره کرد.

وی که دانش‌آموخته مقطع دکترای علوم و قرآن حدیث بوده، هم‌اکنون به عنوان معاون مدیرکل بازرسی استانداری فارس مشغول به خدمت است.

از مهمترین مأموریت‌های محول شده هیئت مدیره به مدیرعامل جدید، تلاش برای تقویت مؤسسات از طریق تعامل با نهاد‌های دولتی و غیر دولتی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های قرآنی استان است. 

اعضای هیئت مدیره با تشکر از زحمات آقای اسلامی، مدیر عامل سابق و حجت‌الاسلام سجادی سرپرست مدیرعاملی در دو ماه گذشته برای موفقیت آقای کوچکی همه تلاش خود را به کار خواهد برد.

انتهای پیام
captcha