حمایت از 12 اثر ارسالی به رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی
کد خبر: 4155830
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

حمایت از 12 اثر ارسالی به رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی

داوری 400 آثار ارسالی به رویداد ملی «عصر قرآن» انجام شد که از این تعداد 16 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و 12 اثر پس از معرفی کامل و به دلیل بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز در ارائه ایده‌ها، مورد حمایت قرار گرفتند.

عصر قرآن

به گزارش ایکنا، با فراخوان رویداد ملی خلاقیت و نوآوری‌های قرآنی «عصر قرآن» از سوی مرکز نوآوری یهدین با حمایت اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با مشارکت شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی، 400 ایده از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.


بیشتر بخوانید: 


داوری میان آثار ارسالی طی دو مرحله انجام شد که طی آن 100 اثر به مرحله مقدماتی و پس از قضاوت نهایی 16 ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

براساس این گزارش، از این تعداد، 12 ایده به صورت کامل معرفی شدند و با توجه به نوع نیازهایی که داشتند، مورد حمایت‌های مختلفی در قالب مرکز نوآوری قرار گرفتند. این نوع حمایت‌ها شامل معرفی به صندوق سرمایه‌گذاری برای تکمیل مدل‌های کسب و کار اقتصادی، معرفی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری برخی خرید محصولات، حمایت از تکمیل ابعداد پژوهشی و تولید محصول، ارائه خدمات مشاوره‌ای به برخی از ایده‌ها در قالب نوآوری است.

ویژگی‌های این ایده‌های برتر شامل استفاده از تکنولوی روز چون هوش مصنوعی، پلتفرم‌هایی چون واقعیت افزوده و بازی‌ها برای توسعه مفاهیم یا آموزش‌های قرآنی و تشویق سایر گروه‌ها برای این روزآمدی بوده است، البته برخی از ایده‌ها ناظر به نوآوری در مکانیزم و شیوه‌های آموزش سنتی فضای قرآنی است که شایسته تقدیر بودند.  

فعالان قرآنی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای yahdin.ir مراجعه کنند. همچنین مرکز نوآوری یهدین در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان میرداماد در حسینیه ارشاد قرار دارد.

انتهای پیام
captcha