برگزاری گردهمایی خادمان افتخاری امامزاده سیدمحمد(ع) فریدونکنار
کد خبر: 4156112
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰

برگزاری گردهمایی خادمان افتخاری امامزاده سیدمحمد(ع) فریدونکنار

گردهمایی خادمان افتخاری آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) فریدونکنار با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار برگزار شد.

گردهمایی خادمان افتخاری امامزاده سیدمحمد(ع) فریدونکناربه گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت آغاز ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گردهمایی خادمان افتخاری آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) 27 تیر ماه، با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در صحن مقدس امامزاده محمد(ع) فریدونکنار برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهدی رحیمی، ذاکر و مداح اهل بیت(ع) به مداحی و مدیحه‌سرایی در وصف سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) پرداخت.

در ادمه این آیین حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار، با اشاره به فلسفه عزاداری برای امام حسین(ع)، گفت: جزو افتخارات ما این است که عاشق حضرت امام حسین(ع) هستیم و نام ما در زمره عزاداران آن حضرت ثبت شده است.

وی خطاب به خادمان افتخاری حاضر در گردهمایی افزود: خدمت به زائران بقاع متبرکه و امامزادگان، نام ما را در دفتر مهربانیشان ثبت کرده و از عنایات آن روان نورانی بهره‌مند می‌سازد.

در پایان این گردهمایی، لباس خدمت اختصاصی حرم مطهر امامزاده سیدمحمد(ع) توسط رئیس اداره اوقاف و خیریه شهرستان بابلسر و فریدونکنار، به یکی از خادمان افتخاری اهدا شد.

انتهای پیام
captcha