پارلمان عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی و تبلیغ آن را تصویب کند
کد خبر: 4156500
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
هشدار نُجَباء درباره پروژه خطرناک غرب برای عراق؛

پارلمان عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی و تبلیغ آن را تصویب کند

الشَمَّری با انتقاد شدید از اجرای برنامه‌هایی در سطوح حاکمیتی عراق که به عادی‌سازی انحرافات جنسی می‌انجامد، تأکید کرد: پارلمان عراق باید هرچه زودتر قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی و تبلیغ آن را تصویب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در نوشتاری ضمن تشریح توطئه جدید قدرت‌های غربی برای اشاعه فحشا در جوامع اسلامی، برنامه ویژه آمریکا و اتحادیه اروپا با همکاری سازمان ملل به‌منظور ترویج همجنس‌بازی در عراق را به‌شدت محکوم کرد.
«نصر الشَمَّری» با تأکید بر اینکه طبیعت اعتقادی و اجتماعی عراق پذیرای چنین رذالت‌هایی نیست، ادامه داد: جاهلیت مدرن غربی که نمی‌تواند چنین موضوعی را به‌صورت علنی مطرح کند، با یک طراحی خبیثانه می‌کوشد آن را تحت عناوین و اصطلاحات دیگری نظیر «گونه اجتماعی»(Gender) جا بیندازد.
 وی در همین رابطه اضافه کرد: اگر ریشه اصطلاح مزبور را در زبان عربی مورد بررسی قرار دهیم، تعریف دقیقی برایش نمی‌یابیم؛ که نشان می‎‌دهد پوششی دروغین و فریبنده با هدف قانونی کردن همجنس‌بازی یا گامی برای نزدیک شدن به آن است. زیرا اصطلاح «گونه اجتماعی» ورای مذکر و مؤنث بودن جسم، ناظر به امکان تبدیل مذکر به مؤنث یا برعکس می‌‎باشد و اینچنین است که همجنس‌بازی به رسمیت شناخته می‌شود.
سخنگوی نُجَباء سوءاستفاده از نهادهای مدنی و جامعه بانوان در راستای پیشبرد پروژه مورد اشاره را تقبیح کرد و افزود: متأسفانه برخی مسئولان دولتی عراق تحت تأثیر سازمان ملل متحد و برخی سفارتخانه‌های غربی، این اصطلاح فریبنده را در وزارتخانه‌ها، مؤسسات، مدارس و دانشگاه‌ها رواج داده و کمیسیون‌ها و اداراتی را تحت چنین عنوانی ایجاد کرده‌اند که از آنان می‌خواهیم هرچه سریعتر تمام تشکیلات یادشده را ملغی کنند.
 الشَمَّری با تقدیر از وزارت بهداشت عراق که فعالیت در زمینه فوق را تعطیل کرده است، تصریح کرد: وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که توضیحات ما را دریافت کرده‌اند، از لحاظ شرعی ـ اخلاقی ـ عرفی ملزم به اصلاح رویه هستند؛ در غیر این صورت ناگزیر خواهیم بود که اسناد رسمی محکومیت مسئولانشان را به ملت ارائه دهیم که لکه ننگی برای آنها حتی پس از مرگ خواهد بود.
 وی از پارلمان عراق خواست که به‌سرعت قانون جرم‌انگاری همجنس‌بازی و تبلیغ آن را تصویب کند و خاطرنشان ساخت: جرم‌انگاری همجنس‌بازی بدون جرم‌انگاری تبلیغ آن، کافی نیست.
سخنگوی جنبش نُجَباء در خاتمه، رسانه‌های عراقی را به روشنگری فرا خواند و نوشت: این بازی فریبنده، موجودیت بشر را تهدید می‌کند و انسان را به جاهلیت بازمی‌گرداند.

انتهای پیام
captcha