فعالیت 43 مبلغ در ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» در همدان
کد خبر: 4156623
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

فعالیت 43 مبلغ در ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» در همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: ۴۳ مبلغ بومی و غیر بومی در بقاع متبرکه استان در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف همدانحجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری ویژه‌برنامه «بصیرت عاشورایی» در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله(ع) در ۶۵ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: ۳۰ مبلغ بومی و ۱۳ مبلغ اعزامی از شهر قم برگزاری این ویژه‌برنامه را بر عهده گرفته‌اند.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی از محل نیات واقفان در سطح استان، برگزاری ویژه‌برنامه «احلی من‌ العسل» با همکاری آموزش و پرورش استان برای نوجوانان، اجتماع بزرگ تاسوعا و عاشورا، برگزاری همایش رهروان زینب در روز دوازدهم محرم از جمله برنامه‌های اوقاف در ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی است.

حاجی‌زین‌العابدینی همچنین از برگزاری غرفه‌‌های خیمه‌ معرفت در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این خیمه‌ها جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی مراجعه‌کنندگان برپا شده است؛ غرفه‌های ویژه کودکان و غرفه‌های عفاف و حجاب نیز در کنار این خیمه‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای نیات واقفان در زمینه عزاداری سیدالشهدا(ع) و همچنین توزیع سبد ارزاق بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های اداره‌کل اوقاف در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع) است‌.

انتهای پیام
captcha