اعلام جزئیات ثبت‌نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 4157607
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

اعلام جزئیات ثبت‌نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین

مدیر حج و زیارت استان خوزستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام در سامانه سماح به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از فردا سوم مردادماه، گفت: اولویت با افرادی است که زودتر در سامانه ثبت‌نام کنند.

راهپیمایی اربعین

محمدامین یاقوت، مدیر حج و زیارت استان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران پیاده‌روی اربعین حسینی از فردا، سه‌شنبه، 3 مردادماه در سامانه سماح گفت: زائران می‌توانند از ساعت 10 صبح با مراجعه به این سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی گفت: اگر زائران به کافی‌نت‌ها مراجعه کنند تنها هزینه ثبت‌نام را می‌پردازند اما با مراجعه به دفاتر زیارتی هزینه ثبت‌نام از یک تا پنج نفر 10 هزار تومان و بالاتر 25 هزار تومان است.

یاقوت گفت: زائرین در هنگام ثبت‌نام باید شماره گذرنامه خود را به همراه داشته باشند و تاریخ و مرز خروج از کشور را انتخاب کنند. زائرین دقت داشته باشند که اگر پس از ثبت‌نام قصد جابجایی تاریخ خروج از کشور را داشته باشند، به شرط آن امکان‌پذیر است که آن تاریخ جای خالی داشته باشد در غیر این صورت ثبت‌نام قبلی آن‌ها هم از بین می‌رود.

رئیس حج و زیارت استان خوزستان در مورد مشمولان نظام وظیفه عمومی گفت: این افراد باید با مراجعه به اداره وظیفه عمومی اجازه خروج از کشو را حتی اگر سرباز در حین وظیفه باشند دریافت کنند.

وی گفت: رایزنی‌ها برای دریافت مبلغ اندک برای حق بیمه با تعهدات بالای بیمه در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha