رهایی ۳ قاتل از قصاص در کرمانشاه
کد خبر: 4158013
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
به عشق حسین(ع)؛

رهایی ۳ قاتل از قصاص در کرمانشاه

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه از رهایی ۳ قاتل از قصاص طی مراسم خون صلح «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» خبر داد.

به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همایش صلح و سازش شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه با عنوان «همایش بزرگ اصلاح حسینی» امروز ۳ مردادماه با حضور مسئولان قضایی استان و گروهی از خیران صلح و سازش برگزار شد.

در این مراسم فتاحی، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این همایش شاهد سه فقره خون صلح در زمینه پرونده‌های قتل عمد در قالب پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» بود، اظهار کرد: فلسفه این همایش نکوداشت، بزرگداشت، تجلیل و تکریم از بزرگان و ریش سفیدان و صلح‌یاران استان، است.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی، تلاش می‌کنیم چندین همایش را به این منظور برگزار کنیم تا روند صلح و سازش را در استان رواج دهیم.

حجت‌الاسلام هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه، گفت: همایش بزرگی از سوی ستاد صبر استان با نام امام حسین(ع) برای نکوداشت از صلح یاران، برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مراسم سه سازش انجام گرفت که قاتلان زیر چوبه‌دار به عشق امام حسین(ع) و به حرمت قرآن با مراسم خون صلح نجات یافتند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه با تقدیر از همه صلح یاران و معتمدان و بزرگان ایلات، عشایر و طوایف و ریش سفیدان، یادآور شد: وقتی نام امام حسین(ع) می‌آید همه پای کار می‌آیند و همه با هم همدل خدمت می‌کنند.

یادآور می‌شود، در این مراسم ضمن رونمایی از شال نمادین صلح یاران، از ۲۲ نفر از صلح یاران استان تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha