۵ مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام موکب‌داران اربعینی در فارس
کد خبر: 4158110
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

۵ مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام موکب‌داران اربعینی در فارس

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان موکب‌داری اربعین حسینی در استان را 5 مردادماه اعلام کرد و گفت: موکب‌داران از ابتدای ماه صفر نیز می‌توانند به عراق اعزام شوند.

اسکندر قاسمی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارساسکندر قاسمی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس در گفت‌‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه آخرین مهلت‌ ثبت‌نام موکب‌داران اربعین حسینی 5 مردادماه جاری است، گفت: ثبت‌نام متقاضیان موکب‌داری از چندی پیش آغاز شده است که همچنان در حال ثبت‌نام هستیم.

وی با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه موکب‌داری مراجعه کنند، افزود: البته احتمال اینکه مهلت ثبت‌نام موکب‌داران تمدید شود، وجود دارد اما هنوز مشخص نیست.

قاسمی اظهار کرد: بعد از اینکه متقاضیان موکب‌داری در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند، مدارک آن‌ها بر اساس اساسنامه و دستورالعمل‌های جدید مورد ارزیابی قرار گرفته و بعد از آن برای آن‌ها پروانه فعالیت صادر می‌شود.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فارس در خصوص تعداد موکب‌های استان در سال جاری گفت: به دلیل اینکه همچنان در حال ثبت‌نام موکب‌داران هستیم، هنوز نمی‌توانیم آمار دقیقی ارائه دهیم باید ثبت‌نام آنان تکمیل شده و مراحل بررسی مدارک آنان طی شود تا مشخص شود دقیقاً چند موکب پروانه فعالیت را کسب کرده‌اند و بعد از آن تعداد موکب‌های اربعینی استان فارس اعلام خواهد شد.

وی زمان اعزام موکب‌داران به عتبات عالیات را اول ماه صفر اعلام کرد و گفت: البته ممکن است تغییراتی در این تاریخ ایجاد شود اما فعلاً موکب‌داران از ابتدای ماه صفر می‌‌توانند به عراق اعزام شوند و فعالیت و خدمات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام
captcha