دشمنان با توهین به قرآن نشان دادند که از اقدامات قبلی نتیجه‌ای نگرفتند
کد خبر: 4158353
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
مدیر اروپا و آمریکای معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

دشمنان با توهین به قرآن نشان دادند که از اقدامات قبلی نتیجه‌ای نگرفتند

مدیر اروپا و آمریکا معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: وقتی دشمنان به مهم‌ترین مقدسات و ارزش‌ها یعنی قرآن توهین می‌کنند یعنی از اقدامات قبلی نتیجه‌ای نگرفتند و به سیم آخر زده‌اند.

حجت الاسلام اکبری جدی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام صابر اکبرجدی، مدیر اروپا و آمریکا معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز ۴ مرداد در نشست اعتلای نهضت حسینی که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد، با اشاره به تاریخ تحولات مادی‌گرایی، اظهار کرد: نگاه مادی‌گرا هر چیز غیرمادی را نقض می‌کند؛ در طول تاریخ همواره کسانی بودند که در میانه حق و باطل در حال جدل بودند. باید پذیرفت جریانات الهی و شیطانی واقعیت است.

این مسئول با بیان اینکه جنود شیطانی یک واقعیت است و عالم تعارض بین این دو جریان قرار دارد،تاکید کرد: مهم است بدانیم در کدام جبهه و کجا قرار داریم، چرا که این نزاع هرگز تمام نخواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ تحولات عثمانی، ادامه داد: در آن زمان بیشترین هجمه و هتک حرمت به مقدسات به قرآن و ارزش‌های دینی وارد شد و این هجوم توسط خودی‌ها بود؛ افرادی که در جریان شیطان قرار گرفتند. مگر سلمان رشدی مسلمان‌زاده نبود اما قدم در راه باطل گذاشت.

حجت‌الاسلام اکبرجدی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن‌کریم، اذعان کرد: این حرکت‌ها سازمان یافته بود، چراکه دنیا در یک پیچ بزرگ تاریخی است، دشمنان به دنبال عادی‌سازی مسائل هستند، اینکه یک ارزشی را مورد هدف و همجه قرار دهند و این مسئله را تکرار کنند تا دیگر تاثیر قبل را در روح و قلب‌ها نداشته باشد در اینجاست که بایستی قدم‌های، محکم، موثر و مقابله صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha