۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام مواکب بچه‌های مسجد در کرمانشاه
کد خبر: 4159315
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
حجت‌الاسلام کلات‌پور خبر داد:

۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام مواکب بچه‌های مسجد در کرمانشاه

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان کانون‌های مساجد برای اربعین حسینی از کانون‌های مساجد استان که دارای موکب در ایام اربعین حسینی و دارای مجوز از ستاد عتبات عالیات هستند، دعوت کرد تا ۱۰ مردادماه جاری اطلاعات موکب خود را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام مواکب بچه‌های مسجد

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اعلام فراخوان کانون‌های مساجد برای ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: کانون‌های مساجد امسال نیز در حوزه‌های فرهنگی و هنری فعالیت‌های گسترده‌ای را ویژه ایام اربعین تدارک دیده است.

وی افزود: از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان که دارای موکب در ایام اربعین حسینی و دارای مجوز از ستاد بازسازی عتبات عالیات هستند، دعوت می‌کنیم تا ۱۰ مردادماه جاری اطلاعات موکب خود را در سامانه بچه‌های مسجد ذیل رواق «همدلی» به نشانی https://b۲n.ir/mokeb_kanoon ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه تصریح کرد: محل فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسیر‌های مختلف پیاده‌روی اربعین حسینی خواهد بود بر این اساس در داخل کشور مرز‌های غربی و شرقی و استان‌هایی که محل تردد زائران هستند و در کشور عراق نیز شهر‌های نجف، کربلا، سامرا، کاظمین و سایر مسیر‌های پیاده‌روی اربعین خواهد بود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان گفت: خدمت به زائران امام حسین(ع) توفیق است و کانون‌های مساجد کرمانشاه به عنوان استان «دروازه کربلا» که همیشه آماده استقبال و پذیرش زائران سید الشهدا(ع) در ایام اربعین هستند، باید تلاش کنند خدمتگزاری شایسته‌ای به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) داشته باشند.

انتهای پیام
captcha