موزه‌ها و کتابخانه ملی تعطیل نیستند
کد خبر: 4159819
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

موزه‌ها و کتابخانه ملی تعطیل نیستند

با اعلام روابط عمومی‌های میراث فرهنگی و کتابخانه ملی این مراکز در تعطیلات جاری پذیرای مراجعان خود هستند.

به گزارش ایکنا با وجود اعلام تعطیلات سراسری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته به‌ دلیل گرمای هوا، موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعطیل نیست.

روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: موزه‌ها، کاخ‌موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در تعطیلات سراسری که از سوی دولت به‌ دلیل گرمای هوا اعلام شده، تعطیل نیست و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ و ۱۳ مرداد) آماده ارائه خدمات به گردشگران و بازدیدکنندگان است.

نیز روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، تالارهای مرجع تخصصی، کتابخانه عمومی و نشریات و منابع غیرکتابی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ مرداد) با وجود موافقت هیات دولت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ مرداد) به دلیل گرمای هوا، باز خواهد بود و خدمات‌رسانی به اعضای کتابخانه ملّی ایران همچون روزهای گذشته برقرار است.

در ادامه آمده است: بر اساس تقویم فعالیت کتابخانه ملّی ایران، این کتابخانه در تمام ایام سال به جز چهار روز تعطیل رسمی (۱ فروردین، ۲۲ بهمن، ۲۱ ماه مبارک رمضان، عاشورای حسینی) میزبان اعضا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha