اعلام زمان آزمون «حفظ عمومی قرآن» در شهرستان‌های لرستان
کد خبر: 4160192
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

اعلام زمان آزمون «حفظ عمومی قرآن» در شهرستان‌های لرستان

طی ابلاغ سازمان دارالقرآن الکریم، طرح حفظ عمومی قرآن در لرستان آغاز شده است و 9 مرکز مجری برگزاری آزمون این طرح در استان خواهند بود.

«حفظ عمومی قرآن»به گزارش ایکنا از لرستان، آزمون «حفظ عمومی قرآن کریم» شهریورماه امسال در همه شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‎شود و حافظان و متقاضیان دریافت گواهی حفظ عمومی در تمامی مقاطع 1، 2، 3، 5، 7، 10، 15، 25 و 30 جزء قرآن جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‎توانند به سامانه حفظ عمومی مراجعه و مؤسسه مجری و زمان آزمون شهرستان خود را در سامانه انتخاب کنند.

این آزمون قرآنی سوم شهریورماه در شهرستان خرم‌آباد از سوی مؤسسه مجمع حافظان قرآن استان لرستان، 9 شهریورماه در شهرستان بروجرد از سوی مؤسسه ولایت بصیر، 20 شهریورماه در شهرستان کوهدشت از سوی مؤسسه نورالهدی و سایر مقاطع 22 شهریورماه برگزار خواهد شد.

همچنین این آزمون قرآنی 20 شهریورماه در شهرستان رومشکان از سوی مؤسسه روح‌الامین، 20 شهریورماه در شهرستان الشتر از سوی مؤسسه شمیم قرآن، 29 و 30 شهریورماه در شهرستان دلفان از سوی مؤسسه علی ابن موسی‌الرضا(ع)،  26 شهریورماه در شهرستان الیگودرز از سوی مؤسسه نورالثقلین، در شهرستان ازنا از سوی مؤسسه سراج در تاریخ‌های 20 شهریورماه ویژه بانوان و 23 شهریور ویژه آقایان و در شهرستان دورود این آزمون قرآنی از سوی مؤسسه ساجدین طی رزوهای 20 و 21 شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

دارالقرآن تبلیغات اسلامی، اتحادیه مؤسسات قرآنی و کمیته فنی حفظ عمومی استان لرستان آدرس سامانه حفظ عمومی را https://hefz.telavat.ir  اعلام کرده و از حافظان قرآن علاقه‌مند به شرکت در این آزمون قرآنی خواسته است پس از ورود به سامانه گزینه ثبت‌نام متقاضی  را انتخاب کنند، همچنین شماره کارت بانکی با رمز دوم و عکس برای بارگذاری آماده داشته باشید.

انتهای پیام
captcha