ثبت‌نام بیش از 17 هزار البرزی در سامانه سماح
کد خبر: 4160735
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

ثبت‌نام بیش از 17 هزار البرزی در سامانه سماح

سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت البرز از ثبت‌نام 17 هزار و 500 نفر از استان در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: تاکنون 12 هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

پیاده روی اربعین

علیرضا صادقیان، سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از ثبت‌نام 17 هزار و 500 نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: تاکنون 12 هزار نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زوار پس از ثبت‌نام در سامانه سماح و پرداخت مبلغ ۳۵ هزار تومان سفر خود را بیمه می‌کنند، افزود: افرادی که ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند باید کارت بیمه خود را از سامانه سماح دریافت کرده و در طول سفر همراه خود داشته باشند.

سخنگوی ستاد اربعین حج و زیارت استان البرز توضیح داد: بهتر است ثبت‌نام زوار تا پایان مردادماه انجام شود تا برنامه‌ریزی‌های حمل و نقل و امکانات دقیق‌تر صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: تلاش ما این است که سفر اربعین یک سفر دلنشین، معنوی، ارزان و ایمن با حداقل مشکلات باشد و لذا پارکینگ‌های مرزی گسترش و مبادی خروجی افزایش پیدا کرده و موکب‌هایی برای ارائه خدمات به زوار در مرز برپا خواهد شد.

صادقیان درباره گذرنامه موقت اربعین نیز گفت: زوار فاقد گذرنامه می‌توانند به راحتی از طریق برنامه «پلیس من» در تلفن همراه خود با هزینه بسیار پایین برای دریافت این گذرنامه اقدام و تا پنج سال هم از این گذرنامه در ایام اربعین استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha