فعالیت 320 پایگاه تابستانی دانش‌آموزی در البرز
کد خبر: 4161002
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

فعالیت 320 پایگاه تابستانی دانش‌آموزی در البرز

مدیرکل آموزش و پرورش البرز از فعالیت 320 پایگاه دانش‌آموزی ویژه تابستان در استان خبر داد و گفت: امسال شعار پایگاه‌های تابستانی مدارس البرز «تربیت بدون توقف» انتخاب شده است.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، از فعالیت 320 پایگاه دانش‌آموزی ویژه تابستان در استان خبر داد و گفت: امسال شعار پایگاه‌های تابستانی مدارس البرز «تربیت بدون توقف» انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه در این پایگاه‌های تابستانی کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌ها با همت و تلاش مربیان  و معلمان جهادی، مربیان و آموزگاران حق‌الزحمه تشکیل می‌شود.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر کلاس‌های آموزشی اردوهای مختلف از جمله اردوهای جهادی، اسناریو محور اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، دیدار با علمای دینی، برپایی جلسات خاطرات شهدا و علما و نمایش فیلم‌ها و مستندهای فاخر در قالب سینما مدرسه نیز  در برنامه‌های پایگاه‌های تابستانی مدارس البرز قرار گرفته است.

حجرگشت توضیح داد: در حوزه‌های مختلف مهارتی نیز با استفاده از ظرفیت هنرستان‌ها در زمینه سرود، تئاتر، خطاطی، تعمیر لوازم خانگی، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر، تعمیر موبایل و برنامه‌نویسی کامپیوتر نیز آموزش‌هایی به دانش‌آموزان داده می‌شود تا بعد از پایان تعطیلات تابستانی مهارتی یاد گرفته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان به اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس مناطق محروم و کمتر برخوردار استان اشاره کرد و افزود: 70 مدرسه در قالب طرح شهید روح الله عجمیان، فعالیت بهسازی و شاداب سازی مدارس را با همکاری دانش‌آموزان برعهده گرفته‌اند بنابراین بخشی از ایام اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان به مشارکت در این کار اختصاص می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha