قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد تشکیل جلسه داد
کد خبر: 4161232
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸

قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد تشکیل جلسه داد

قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور جمعی از بانوان فعال این عرصه تشکیل جلسه داد.

قرارگاه عفاف و حجاب استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، قرارگاه عفاف و حجاب استان به ریاست علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور جمعی از بانوان فعال این عرصه تشکیل جلسه داد.

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، 17 مردادماه در این جلسه با بیان اینکه امروز در یک جنگ شناختی و ترکیبی با دشمن قرار داریم گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی با همه توان به میدان آمدند و ما نیز باید با همه توان در این مبارزه به میدان بیاییم.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد افزود: برگزاری این جلسات با حضور دغدغه‌مندان و دلسوزان حوزه عفاف و حجاب ستودنی است اما نباید منحصر به یک دستگاه باشد بلکه باید تمامی 32 دستگاه مرتبط با این حوزه مورد مطالبه‌گری قرار گیرند.

وی برگزاری جلسات عفاف و حجاب را پراهمیت خواند و بیان کرد: باید این جلسات به محلی برای هم اندیشی و همفکری تبدیل شود تا بتوانیم نقشه شوم دشمنان را برای زنان و دختران جامعه نمایان کنیم و آنان را آگاه سازیم تا فریب دغل کاری‌های دشمن را نخورند. همه ما امروز به عنوان افسر جنگ فرهنگی هستیم و باید وظیفه خود را به نحو شایسته انجام دهیم و بنده ایمان دارم کلام مقام معظم رهبری در این خصوص که فرمودند این موضوع حل خواهد شد محقق می‌شود.

معاون استاندار یزد در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز باید دید دشمن کدام نقطه را نشانه رفته و بر سر همان نقطه استوار ایستاد، دشمن کیان خانواده و هویت زن مسلمان ایرانی را نشانه رفته و ان‌شاءالله به فضل الهی و تلاش دلسوزانه در این میدان موفق نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha