موقوفاتی به نیت اصحاب رسانه ایجاد شود
کد خبر: 4161617
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

موقوفاتی به نیت اصحاب رسانه ایجاد شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان خطاب به خبرنگاران پیشنهاد کرد: اصحاب رسانه به دنبال این باشند تا از سوی واقفان، موقوفاتی به نیت اصحاب رسانه ایجاد شود، می‌تواند یک درآمد پایدار برای حوزه رسانه و خبرنگاران در راستای رفع مشکلات این قشر باشد.

حجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدانبه گزارش خبرنگار ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام رضا حاجی زین العابدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان، امروز پنج شنبه 19 مرداد ماه ملایر در جمع خبرنگاران ملایر که به مناسبت هفته خبرنگار در فرمانداری ملایر برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار تلاش و زحمات خبرنگاران را ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: اگر خبرنگاران در امر اطلاع رسانی نبودند دستاوردها و خدمات دولت به مردم بیان نمی‌شد.

وی رسالت خبرنگاری را ادامه رسالت انبیا و رسالت حضرت زینب کبری(س) به عنوان پیام رسان کربلا دانست و تصریح کرد: امروز بزرگترین وظیفه خبرنگاران ایجاد امید در بین جامعه بوده و به حمدالله این امید آفرینی با تلاش خبرنگاران ایجاد شده است.

زین العابدینی خطاب به خبرنگاران پیشنهاد کرد: اصحاب رسانه باید به دنبال این باشند تا از سوی واقفان موقوفاتی به نیت اصحاب رسانه ایجاد شود و اگر این  فرهنگ جا بیفتند اتفاقات خوبی برای اصحاب رسانه رقم می‌خورد و این خود یک درآمد پایدار برای حوزه رسانه و خبرنگاران در راستای رفع مشکلات این قشر خواهد بود.

در ادامه سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر نیز ضمن تبریک هفته خبرنگار خبرنگاران را  یار دوازدهم دولت و نظام دانست و گفت: اگر خبرنگاران نبودند در دنیای از تاریکی و سکوت به سر می‌بردیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با هر طیف و سلیقه فرهنگی و اجتماعی فقط به دنبال یک هدف هستند، افزود: اگر پیشرفتی اتفاق افتاده است به واسطه فعالیت اصحاب رسانه است،امروز امیدآفرینی و ایجاد وحدت وظیفه خطیر خبرنگاران در جامعه است.

زین‌العابدینی با بیان اینکه مطالبه گری برای رفع مشکلات و توسعه کشور همواره از سوی مردم مطرح می‌شود گفت: خبرنگاران پرچم دار مطالبه گری هستند و اصحاب رسانه می تواند در این زمینه ما را به یک آرمان شهر برساند، این آرمان شهر ممکن است برای هر فرد ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد اما همه برای رسیدن به آن آرمان شهر تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha