ثبت‌نام 46000 نفر از فارس در سامانه سماح تاکنون
کد خبر: 4161778
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

ثبت‌نام 46000 نفر از فارس در سامانه سماح تاکنون

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس از ثبت‌نام بیش از 46 هزار نفر از مردم این استان در سامانه سماح به‌منظور شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس امروز، 20 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام مشتاقان و علاقه‌مندان به شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی از چندی پیش از طریق سامانه سماح آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این ثبت‌نام‌ها زیر نظر سازمان حج و زیارت ادامه دارد، افزود: تا ساعت 7 صبح امروز، 20 مردادماه بیش از 46 هزار نفر از استان فارس در سامانه سماح به‌منظور شرکت در این پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق ثبت‌نام کرده‌اند.

فرخ‌زاده ادامه داد: طبق اعلام سازمان حج و زیارت بر اساس این آمار، تاکنون استان فارس رتبه چهارم بعد از تهران، مشهد و اصفهان میان 32 استان کشور به لحاظ تعداد ثبت‌نام شدگان پیاده‌روی اربعین حسینی قرار دارد.

معاون امور هماهنگی زائرین و گردشگری استانداری فارس در پایان از مشتاقان و علاقه‌مندان به شرکت در حماسه عظیم اربعین حسینی تا ثبت‌نام در سامانه سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند و هرچه زودتر با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha