آموزش و توانمندترشدن حوزه رسانه در اولویت قرار گیرد
کد خبر: 4161822
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

آموزش و توانمندترشدن حوزه رسانه در اولویت قرار گیرد

استاندار کردستان، با تأکید بر ضرورت آموزش و توانمندتر شدن حوزه رسانه‌ای استان، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار در اولویت قرار گرفتن این مهم شد و بر امکان‌سنجی و بررسی جشنواره‌ها تأکید کرد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور مسئولان و فعالان عرصه رسانه که شامگاه گذشته، 20 مرداد در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های صادقانه خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، نویسندگان و فعالان رسانه‌ای متعهد  استان در راستای پوشش اخبار و  تنویر افکار عمومی گفت: با افتخار شهادت می‌دهم اصحاب رسانه استان، نجیب‌ترین و دلسوزترین فعالان رسانه‌ای هستند.

وی روز خبرنگار را فرصت مغتنمی برای قدردانی از خستگی‌ناپذیران عرصه‌ تبیین، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت دانست و  افزود: اهمیت و رسالت سنگین آگاهی‌بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای و  خبرنگاری بر کسی پوشیده نیست و همه ما به مشکلات این صنف واقفیم.

استاندار کردستان با تأکید بر ضرورت آموزش و توانمندتر شدن حوزه رسانه‌ای استان، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار در اولویت قرار گرفتن این مهم شد و بر امکان‌سنجی و بررسی جشنواره‌ها تأکید کرد.

وی از همه فعالان رسانه‌ای استان که در سفرهای کاری، در شرایط دشوار، در گرما و سرما برای پوشش خبری بی‌وقفه به عنوان بازوان توانمند مسئولان اجرایی در افزایش آگاهی مردم، روشنگری، رفع مشکلات و توسعه استان نقش مهمی ایفا می‌کنند،  قدردانی کرد و همه مجموعه را صمیمانه قابل تقدیر و شایسته تحسین برشمرد.

زارعی‌کوشا با اشاره به همراهی دلسوزانه و متعهدانه  مجموعه رسانه‌های استان در سفرهای کاری به شهرستان‌ها یادآور شد: خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه‌ای استان در یک سال و نیم گذشته در بیش از ۸۰ سفر همراه و همدل با مجموعه دولت در راستای توسعه استان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha