اعلام نتایج آزمون شفاهی پویش ملی آلاءُالرحمن + اسامی
کد خبر: 4162818
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

اعلام نتایج آزمون شفاهی پویش ملی آلاءُالرحمن + اسامی

نتایج قرعه‌کشی بخش حفظ پویش ملی آلاءالرحمن(حفظ سوره الرحمن) که در ایام دهه ولایت از سوی ایکنا وابسته به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شده بود، اعلام شد.

اعلام نتایج قرعه‌کشی پویش ملی آلاالرحمن + اسامی

به گزارش ایکنا، نتایج قرعه‌کشی و اعلام اسامی نفرات برگزیده بخش شفاهی پویش ملی آلاءالرحمن، که در ایام دهه ولایت به همت ایکنا با همکاری مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت پیشگامان موج تلفن همراه(نرم‌افزار باد صبا) و شبکه اجتماعی روبیکا برپا شده بود، اعلام شد.

رویداد آلاءالرحمن در دو بخش پیامکی و آزمون حفظ سوره الرحمن برپا و در بخش پیامکی آن روزانه به سه نفر به قید قرعه کارت هدیه پنج میلیون ریالی اهدا شد.

بخش شفاهی این پویش طی هفته قبل با مشارکت افرادی که حداقل در پنج مسابقه بخش پیامکی شرکت کرده و موفق به حفظ سوره مبارکه الرحمن شده و آمادگی خود را جهت حضور در این مرحله اعلام کرده بودند، برگزار شد.

بر همین اساس آزمون شفاهی این رویداد طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ مردادماه از طریق سامانه برخط آموزشی جهاددانشگاهی(امجد) با حضور ۱۰ ممتحن اجرا شد. در پایان از بین افراد برگزیده، تعدادی به قید قرعه انتخاب شده و کمک‌هزینه سفر به اربعین حسینی را دریافت می‌کنند. اسامی این افراد در ذیل اعلام شده است؛

سوره الرحمن

اعلام نتایج قرعه‌کشی پویش ملی آلاالرحمن + اسامی

اعلام نتایج قرعه‌کشی پویش ملی آلاالرحمن + اسامی

انتهای پیام
captcha