رقابت ۸۰ همدانی در بخش آوایی مسابقات قرآنی اوقاف
کد خبر: 4162937
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
امروز انجام می‌شود

رقابت ۸۰ همدانی در بخش آوایی مسابقات قرآنی اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف امروز، ۲۷ مردادماه خبر داد و گفت: ۸۰ همدانی در این دوره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان،مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه امروز، ۲۷ مردادماه در آستان امامزاده عبدالله همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل، دعاخوانی، اذان و تواشیح برگزار می‌شود. همچنینن مسابقات در بخش آوایی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

جمالی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات ضمن دریافت لوح تقدیر و جوایز ارزنده به مسابقات کشوری راه خواهند یافت، زمان برگزاری مسابقات کشوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه ۵۰۰ نفر در رشته‌های آوایی در سطح شهرستان‌ها با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند، افزود: مسابقات هر شهرستان به‌صورت جداگانه و در تیرماه برگزار شد که از بین افراد شرکت‌کننده ۸۰ نفر به مسابقات استانی قرآن راه یافتند.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۳۵۰ نفر در سطح شهرستان‌ها در رشته‌های آوایی قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۲۰ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند اما در سطح سراسری نفرات برتر نداشتیم.

انتهای پیام
captcha