منادی بیست و پنجم در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4163611
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

منادی بیست و پنجم در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد+ عکس

بیست و پنجمین محفل از سلسله محافل منادی، توسط مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و بارحضور پرشور علاقمندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، بیست‌و‌پنجمین محفل از سلسله محافل منادی، توسط مجمع قرآنیان اسلامشهر با حضور قاریان، حافظان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور و باحضور پرشور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در قالب یک کاروان قرآنی در دارالقرآن حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

در این برنامه که با اجرای احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی کشور همراه بود، قاریان ممتاز کشور و نوجوانان مستعد قرآنی به اجرای برنامه پرداختند. همچنین در این مراسم خط نوشته‌هایی نیز توسط اساتید خوشنویسی اسلامشهر نگاشته و به میهمانان این برنامه اهدا شد.

در پایان این برنامه نیز اعضای مجمع قرآنیان اسلامشهر ضمن محکوم کردن هتک حرمت صورت گرفته نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور‌های اروپایی، به صورت همخوانی، آیاتی از سوره مبارکه «بقره» را نیز اجرا کردند. همچنین اعضای کاروان قرآنی بیست و پنجمین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر در طی این سفر معنوی و در ابتدای سفر خود در جلسه آموزشی محمدجواد پناهی، از قاریان بنام کشور حاضر شدند.

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برگزاری محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha