اعزام 25 کارگزار زیارتی از خراسان‌رضوی برای خدمت در اربعین
کد خبر: 4164526
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

اعزام 25 کارگزار زیارتی از خراسان‌رضوی برای خدمت در اربعین

مدیر روابط‌عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: براساس سهمیه اختصاص یافته به خراسان رضوی ۲۵ نیرو از کارگزاران زیارتی استان برای حضور در واحد امداد و راهنمای زائرین پیاده اربعین در شهر کربلا به عراق اعزام خواهند شد.

پیاده روی اربعینعباس خداشناس، مدیر روابط‌عمومی حج و زیارت خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: در راستای برخورداری از ظرفیت کارگزاران زیارتی در ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، مقرر شد تا فراخوانی جهت شناسایی دواطلبان خدمت به زائران اربعین اباعبداله الحسین(ع) تحت عنوان «خادم افتخاری واحد امور راهنمایان و گمشدگان زائران ستاد اربعین 1402» براساس شرایطی اعلام شود.

وی ابراز کرد: این فراخوان از 23 مرداد آغاز و تا 27 مرداد ادامه یافت و در این مدت 200 نفر از کارگزاران زیارتی استان جهت خدمت رسانی در اربعین حسینی سال‌جاری اعلام آمادگی کردند که لیست دواطلبین توسط مدیریت حج و زیارت استان‌ها با هماهنگی معاونت امور عتبات عالیات تهیه و بررسی و جهت تایید نهایی به معاونت ارسال شد.

خداشناس بیان کرد: براساس اینکه سهمیه اختصاص یافته به خراسان رضوی ۲۵ نیرو برای حضور در واحد امداد و راهنمای زائرین پیاده اربعین در شهر کربلا انتخاب شدند که در روزهای آتی به عراق عزیمت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: اعزام این تعداد از کارگزاران زیارتی برای حضور و خدمت افتخاری در مراسم اربعین حسینی بصورت زمینی و توسط مدیریت حج و زیارت استان انجام می‌شود و حداقل بازه زمانی حضور خادمین سه هفته تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه این خدمت افتخاری و در برابر آن حق‌الزحمه‌ای پرداخت نخواهد شد گفت: بیمه خادمین افتخاری واحد امور راهنمایان و گمشدگان زائران ستاد اربعین 1402 توسط سازمان حج و زیارت صورت می‌پذیرد و در حین مأموریت امکان انصراف و بازگشت وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha