ارسال دارو برای موکب‌های درمانی و امدادی کاظمین
کد خبر: 4164984
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
از سوی هلال احمر خراسان‌جنوبی

ارسال دارو برای موکب‌های درمانی و امدادی کاظمین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: با کمک خیرین و در راستای اجرای طرح مرهم زائر، یک کامیون دارو به وزن تقریبی دو تُن به کاظمین ارسال شد.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در سخنانی با اشاره به اقدامات هلال احمر در خدمت به زائران اربعین اظهار کرد: در سال جاری، مدیریت درمانگاه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر در شهر کاظمین بر عهده جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال جمعیت هلال احمر کشور با بیش از ۸۰ پایگاه و درمانگاه و مرکز درمانی در ورودی مرزها و داخل عراق به زائران مراسم جهانی اربعین امدادرسانی و خدمات‌رسانی خواهد داشت، افزود: ۱۶۰ پزشک متخصص و عمومی و پرستار از خراسان‌جنوبی در قالب تیم‌های هلال احمر به عراق اعزام می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اجرای طرح «مرهم زائر» اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح و با کمک مردم و خیرین، یک کامیون دارو شامل ۱۰۰ کارتن و به وزن تقریبی دو تُن به کاظمین ارسال شد و شهروندان می‌توانند داروی مازاد در منزل که در شرایط مناسبی نگهداری شده است را برای تأمین داروهای مورد نیاز زائران به شعب جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

وی با توصیه به کلیه زائران کربلا برای رعایت نکات بهداشتی در طول سفر به عتبات عالیات، اظهار کرد: در صورت هر‌گونه نیاز تیم‌های پزشکی به دارو و تجهیزات بیشتر، هماهنگی‌ها و تمهیداتی برای تأمین آنها اندیشیده شده است.

انتهای پیام
captcha