انتشار مجموعه شعر «لهجه‌ صلح » در مازندران
کد خبر: 4165146
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

انتشار مجموعه شعر «لهجه‌ صلح » در مازندران

نخستین مجموعه شعر «لهجه‌ صلح» به نویسندگی زکریا سمایی جابلو از شاعران شهرستان فریدونکنار در انتشارات شب چله به چاپ رسید.

انتشار مجموعه شعر «لهجه صلح » در مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، مجموعه شعر «لهجه‌ صلح» نخستین مجموعه شعری زکریا سمائی جابلو از شاعران ساکن در شهرستان فریدونکنار است که در آن شعر‌های عاشقانه و اجتماعی سروده شده است.

آنان که نمی‌دانند

چرا جان باخته‌اند

تپه‌ای از گوراند

سایه‌های افتاده بر صخره‌ها

معبری از سنگ و زخم...

این کتاب در 82 صفحه با تیراژ 500 جلد، از سوی انتشارات شب‌چله در سه بخش عکسی از دیواره‌های پوسیده، لال واژه و ژوان با ویراستاری لیلا محبوبی علی‌کندی به رشته تحریر درآمده است.

قیمت پشت جلد این اثر 900,000 ریال است و طراحی روی جلد این کتاب را دهقان سمایی جابلو بر اساس عکسی از نویسنده اثر انجام داده است.

زکریا سمایی جابلو، متولد یکم شهریور ماه 1349 از اردبیل، ساکن شهرستان فریدونکنار، از هنرمندان معروف عکاس استان مازندران، حدود 15 سال است که شعر را به صورت جدی دنبال می‌کند و با حضور در نشست‌های هفتگی انجمن ادبی شهر توانست اولین مجموعه شعری خود را به چاپ برساند.

 وی در سال 87 رتبه برتر جشنواره عکاسی پاییز مازندران را به خود اختصاص داد و در سال 98 نیز در جشنواره مجسمه یخی آلوارس سرعین اردبیل رتبه برتر رشته عکاسی را از آن خود کرد.

انتهای پیام
captcha