موکب فرهنگیان فارس در کربلا برپا شد
کد خبر: 4165741
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

موکب فرهنگیان فارس در کربلا برپا شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از آغاز خدمات‌رسانی موکب فرهنگیان استان فارس خبر داد و گفت: این موکب برای دومین سال پیاپی پس از استقبال خوب فرهنگیان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

موکب فرهنگیان فارسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس، امروز، ۷ شهریورماه از آغاز خدمات‌رسانی موکب فرهنگیان استان خبر داد و گفت: موکب فرهنگیان استان فارس برای دومین سال پیاپی، پس از استقبال خوب فرهنگیان استان در سال گذشته، فعالیت خود را در کربلای معلی در ایام اربعین حسینی آغاز کرد.

وی افزود: این موکب که باهمت خیرین و کمک‌های نقدی فرهنگیان استان فارس راه‌اندازی شده و اولین موکب فرهنگیان کشور است که در کربلای معلی مستقر خواهد شد.

عسکری گفت: این موکب فعالیت خود را از پنج شهریورماه مقارن با نهم ماه صفر آغاز کرده و تا ۱۶ شهریورماه یک روز بعد از مراسم بزرگ اربعین پذیرای فرهنگیان استان فارس است همچنین این موکب در شبانه‌روز به سیصد تن از فرهنگیان استان فارس که قبلاً در سامانه رزرو موکب نام‌نویسی کرده‌اند خدمات اسکان ارائه می‌کند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس با بیان اینکه ارائه برنامه‌های فرهنگی، برپایی نماز جماعت، زیارت عاشورا و مهدکودک حسینی در این موکب فراهم شده است، افزود: این موکب در طول روز نیز پذیرای بیش از شش هزار نفر از زوار ایرانی و غیرایرانی با توزیع شربت آبلیموی خیرین جهرم و عرقیات اهدای خیرین میمند و چای بیسکویت است.

وی در پایان تأکید کرد: امسال خیرین جنوب استان فارس سهم به‌سزایی در تأمین هزینه‌های این موکب داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha