مشارکت ۱۵۷ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن قطب یک کشور
کد خبر: 4165799
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

مشارکت ۱۵۷ دانش‌آموز خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن قطب یک کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از شرکت ۱۵۷ دانش‌آموز دختر و پسر مدارس متوسطه استعدادهای درخشان در مسابقات قرآنی قطب یک کشور خبر داد.

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از محل برگزاری مسابقات قرآنی قطب یک کشوربه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، امروز، هفتم شهریورماه، در بازدید از محل برگزاری مسابقات قرآنی قطب یک کشور که به‌صورت بر خط برگزار شد، گفت: دانش‌آموزان مدارس سمپاد استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، هرمزگان و خراسان‌جنوبی در قطب یک کشور قرار دارند.
 
وی بیان کرد: مسابقات قرآن مدارس استعدادهای درخشان به میزبانی خراسان‌جنوبی و در دو بخش حفظ و قرائت به‌صورت مجازی به مدت دو روز از هفتم تا هشتم شهریورماه برگزار می‌شود و نفرات برتر هر رشته در دو بخش پسران و دختران مجوز حضور در مرحله نهایی را دریافت خواهند کرد.
 
موسوی‌نژاد از شرکت ۱۵۷ دانش‌آموز دختر و پسر مدارس متوسطه استعدادهای درخشان در مسابقات قرآنی قطب یک کشور خبر داد و یادآور شد: مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور مهرماه سال جاری، به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha