بازدید مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات از موکب کتابخانه حسینی
کد خبر: 4166194
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

بازدید مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات از موکب کتابخانه حسینی

مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات و مواکب اربعین کشور از موکب کتابخانه حسینی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی بازدید کرد.

مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات و مواکب اربعین کشور از موکب کتابخانه حسینیبه گزارش ایکنا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، حمید افضلی، مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب اربعین کشور، سیدحسن حسینی، رئيس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی و علی روشندل، رئیس شورای اسلامی شهرستان پیرانشهر از فعالیت‌های موکب حسینی کتابخانه‌های عمومی استان در مرز تمرچین پیرانشهر بازدید کردند.

حمید افضلی، مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات و مواکب اربعین کشور با حضور در موکب کتابخانه حسینی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌ غربی ضمن بازدید و ابراز خرسندی از فعالیت‌های فرهنگی این موکب گفت: حضور فعال موکب‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی جزو پازل‌های خالی برنامه‌های اربعین است که با این وجود کامل خواهد شد.

وی افزود: همه برنامه‌‌ها و زیارت‌های اربعین که در حال اجرا است، باید به یک نکته برسد و آن هم معرفت‌شناسی نسبت به امام حسین علیه‌السلام است و امیدوارم روزی برسد که بتوانیم اماممان را خوب بشناسیم‌.

انتهای پیام
captcha