راه‌های مشارکت در موکب‌های حرم بانوی کرامت در ایران و عراق
کد خبر: 4166219
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

راه‌های مشارکت در موکب‌های حرم بانوی کرامت در ایران و عراق

افرادی که می‌خواهند در خدمت رسانی به زائران اربعین در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و موکب این حرم در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا مشارکت کنند می‌توانند با واریز وجه به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، یا ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir در این خدمت‌رسانی سهیم شوند.

موکب اربعینبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری حرم حضرت معصومه(س)، موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا و موکب‌های اربعینی مستقر در حرم مطهر بانوی کرامت خدمات متنوعی را به زائران و دوستداران اهل بیت(ع) چه در ایران و چه در عراق ارائه می کنند.

موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی اربعین با ارائه فعالیت‌های ۲۱ گانه رفاهی، خدماتی، فرهنگی، درمانی و … به زائران اباعبدالله(ع) در حال خدمت‌رسانی است و این خدمات تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

ارائه خدمات در موکب آستان مقدس در کشور عراق هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران می‌باشد و کلیه خدمات این موکب بر اساس نیازمندی‌های زائران پیاده اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

همچنین در موکب‌های مستقر در حرم مطهر بانوی کرامت که در مسیر تردد زائران از کشورهای شرق ایران و مناطق شرقی ایران به سمت کربلا است خدماتی از قبیل پذیرایی، اسکان، شست و شوی لباس، تعمیر کیف و لباس، شارژ موبایل و خدمات بهداشتی ارائه می‌شود که با توجه به تردد زائران این خدمات تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

افرادی که می خواهند در خدمت‌رسانی به زائران اربعین در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و موکب این حرم مطهر در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا مشارکت کنند می‌توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ یا واریز وجه به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲ و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir وجوه نذری خود را واریز کنند.

انتهای پیام
captcha