پیاده‌روی اربعین در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4166220
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶

پیاده‌روی اربعین در قم برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شب و روز اربعین در مسیر حرم مطهر تا جمکران خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین که روز گذشته، 9 شهریورماه برگزار شد، با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و آغاز حرکت‌ها و موکب‌های مردمی، رسالت دستگاه‌ها و سازمان‌ها را رونق بخشیدن به این فعالیت‌ها دانست و اظهار کرد: باید در شهر قم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا کسانی که توفیق حضور در عراق و پیاده‌روی اربعین قسمت‌شان نشده است همراه با دیگر مشتاقان حسینی در سراسر کشور در مراسم این روز بزرگ شرک کنند.

وی با بیان اینکه برپایی برنامه پیاده روی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در مناسبت‌های گذشته نشانگر شور و اشتیاق مردم برای حضور در این نوع برنامه‌هاست، ادامه داد: باید سیاست‌گذاری و بستر مناسب برای حضور مردم در مراسم و پیاده‌روی اربعین در شهر مقدس قم فراهم گردد.

وی از برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در شب و روز اربعین در مسیر حرم مطهر تا جمکران خبر داد و گفت: قرائت زیارت اربعین در ادارات و سازمان‌ها یک روز قبل از اربعین نیز از برنامه‌های این ایام است.

ذاکری همچنین در این جلسه، با اشاره به گرامیداشت هفته وحدت برنامه‌ریزی و برپایی جشن‌های خانوادگی باشکوه و شاد در ایام ولادت با سعادت پیامبر اعظم(ص) را از برنامه‌های این هفته نام برد و از انجام هماهنگی‌های آن خبر داد.

انتهای پیام
captcha