پویش « فجر عاشقی» در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4166383
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
همزمان با اربعین حسینی

پویش « فجر عاشقی» در سمنان برگزار می‌شود

مدیر عامل جامعه القرآن کریم استان سمنان از اجرای پویش ستاره‌های زمین با عنوان فجر عاشقی با محوریت قرائت سوره مبارکه فجر همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی در سمنان خبر داد.

پویش « فجر عاشقی»

محترم میرحاج، مدیر عامل جامعه‌القرآن استان سمنان، در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی «پویش فجر عاشقی» به صورت کشوری و همزمان در استان برگزار می‌شود گفت: این پویش به همت قرارگاه مردمی قرآنی اربعین در ایام اربعین حسینی برای عموم مردم برپا می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم 114 موکب و خیمه‌گاه قرآن برای عموم مردم و زائران اباعبدالله(ع) به قرآن کریم به ویژه مفاهیم بلند سوره مبارکه فجر تدارک دیده شده است.

میرحاج با اشاره به اینکه یک موکب در عمود 1222 دائر شده افزود: این موکب اصلی قرآن بوده و 114 موکب دیگر از مرز ایران شروع شده و خدمت‌رسانی و برنامه‌های قرآنی تا خود نجف و کربلا ادامه دارد.

به گفته مدیر عامل جامعه القرآن؛ در این پویش، ۱۱۴ نفر از شرکت‌کنندگان نیز به قید قرعه راهی سفر مشهد مقدس خواهند شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در پویش «فجر عاشقی» و کسب اطلاعات درباره پویش می‌توانند عدد ۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۴۴۲ پیامک کنند.

انتهای پیام
captcha