حرکت عظیم اربعین حسینی در دنیا نظیر ندارد
کد خبر: 4166545
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

حرکت عظیم اربعین حسینی در دنیا نظیر ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی به معنای واقعی کلمه در دنیا نظیر ندارد، به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب درصدد هستند واقعیت‌ها را درباره پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی وارونه جلوه دهند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی، امروز 11 شهریور در جلسه ستاد بزرگداشت اربعین حسینی که در ارومیه برگزار شد، گفت: دشمنان با تمام توان خود سعی می‌کنند به واسطه انتشار پیام‌های مختلف ثابت کنند مرزهای ایران برای تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) ناامن است، که همین دروغ‌پراکنی‌ها نشان می‌دهد از قدرت گرفتن انقلاب و اسلام وحشت‌زده هستند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه ناامنی در مرزها وجود ندارد، به‌طوری‌که در مدت اخیر اثبات شد، تردد  به‌صورت آرام و باروحیه عاشقانه مدیریت می‌شود، و زائران نیز برای حفظ نظم و امنیت موجود نهایت همکاری را با خادمان خود دارند، ادامه داد: دروغ‌پردازی‌های دشمن هیچ تاثیری در رشد روزافزون زائران ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی به حضور باشکوه و پررنگ هم‌وطنان اهل سنت در کنار سایر زائران اشاره کرد و بیان داشت: شیعه و سنی امروز دوشادوش یکدیگر راهی کربلای معلی هستند تا از این رهگذر وحدت و همدلی خود را به معرض نمایش بگذارند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه آحاد مردم و مسئولان در پیرانشهر با تمام توان خود پای‌کار آمده‌اند و در خدمت به زائران سنگ تمام می‌گذارند، ادامه داد: با عشقی بی‌اندازه در موکب‌های خود در حال خدمت به عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) هستند.

حجت‌الاسلام فیاضی ضمن اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران کربلا نه‌تنها در مرز تمرچین به صورت گسترده در حال انجام است، بلکه از ورودی شهرستان پیرانشهر این عشق و ارادت خالصانه به محضر اباعبدالله الحسین(ع) به چشم می‌خورد، گفت: مردم ما اعم از شیعه و سنی، ترک، کرد، فارس و ... در خدمت به زائران سر از پا نمی‌شناسند.

انتهای پیام
captcha