برنامه پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین در قم اعلام شد
کد خبر: 4166637
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

برنامه پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعین در قم اعلام شد

برنامه‌های اربعین حسینی در قم با حضور مواکب مردمی و تبلیغی و مشارکت خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و منتظران ظهور امام زمان(عج) از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

پیاده‌روی جاماندگان قافله اربعینبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط‌ عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری‌رئوف، رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم، با اشاره به جایگاه زیارت اربعین در مکتب اهل بیت(ع) به‌عنوان یکی از نشانه‌های مؤمن و نقش آن در تمدن‌سازی نوین اسلامی اظهار کرد: شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر دلدادگان زیارت اربعین سید‌وسالار شهیدان که هر ساله پر رونق‌تر از گذشته برپا می‌شود، اردوگاهی برای تربیت و آماده‌سازی یاوران امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی شب و روز اربعین در قم از سابقه‌ای بیش از سه دهه برخوردار است، گفت: برنامه‌های اربعین حسینی در قم با حضور مواکب مردمی و تبلیغی و مشارکت خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و منتظران ظهور امام زمان(عج) از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای ۱۴ و ۱۵ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: شروع خدمات مواکب در بلوار پیامبر اعظم(ص) روز سه‌شنبه(شب اربعین) از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و برنامه پیاده‌روی دلداگان حسینی چهارشنبه مصادف با روز اربعین از ساعت ٦ تا 20 برگزار می‌شود.

ذاکری اظهار کرد: قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود و ویژه‌برنامه‌های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha