خدمت‌رسانی اورژانس فارس به 856 زائر حسینی تاکنون
کد خبر: 4166659
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

خدمت‌رسانی اورژانس فارس به 856 زائر حسینی تاکنون

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از امدادرسانی امدادگران اورژانس استان فارس به 856 زائر حسينی طی 12 روز گذشته در مرزهای كشور خبر داد.

خدمت‌رسانی اورژانس فارس، زائران اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از فارس، محمدجواد مرادیان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز، 12 شهریورماه از امدادرسانی امدادگران اورژانس استان فارس به 856 زائر حسينی طی 12 روز گذشته در مرزهای كشور خبر داد و گفت: از روز 30 مردادماه تاکنون، چهار گروه عملياتی اورژانس ۱۱۵ فارس، برای پوشش امدادی مراسم اربعين حسينی به مرزهای كشور اعزام شدند.

وی با بيان اينكه دو گروه از تكنسين‌های اورژانس ۱۱۵ فارس در مرز شلمچه در استان خوزستان و دو گروه نیز در مرز مهران در استان ايلام مستقر شده‌اند، افزود: تاكنون و در مدت ۱۲ روز استقرار شبانه‌روزی، امدادرسانی به ۸۵۶ زائر حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) با تلاش امدادگران اورژانس فارس انجام شده است.

مرادیان با اشاره به حضور امدادگران این مرکز در 46 مأموريت اعزام به مراكز درمانی که ۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافيكی بوده است، ادامه داد: 810 مورد از خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نیز به‌صورت درمان در محل انجام شده كه 122 مورد، مربوط به گرمازدگی بوده است.

به گفته رئيس مرکز اورژانس فارس در حال حاضر ۲۴ امدادگر اورژانس فارس، به همراه يک كارشناس فناوری اطلاعات و یک كارشناس تجهيزات پزشكی، با کمک چهار دستگاه آمبولانس و يک دستگاه اتوبوس آمبولانس، در کنار دیگر تلاشگران اورژانس کشور در حال خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) در مرزهای كشور هستند و تا پايان مراسم همراه با زائران آن حضرت خواهند بود.

انتهای پیام
captcha