قدردانی خادمان حرم رضوی از خادمان موکب حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4166796
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

قدردانی خادمان حرم رضوی از خادمان موکب حرم بانوی کرامت

خادمان حرم امام رضا(ع) همراه با پرچم گنبد بارگاه نورانی امام هشتم با حضور خود در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) فضای معنوی خاصی در عمود 1080 در مسیر نجف ـ کربلا ایجاد کردند.

حضور خادمان حرم رضوی در موکب حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، خادمان حرم امام رضا(ع) شامگاه 11 شهریورماه همراه با پرچم گنبد بارگاه نورانی امام هشتم با حضور خود در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) فضای معنوی خاصی در عمود 1080 در مسیر نجف ـ کربلا ایجاد کردند.

علی نمازی، سرپرست خدام اعزامی از آستان قدس رضوی در این مراسم در دیدار با مدیر موکب آستان مقدس گفت: خدا را شاکریم توفیق حضور در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) را پیدا کردیم تا از نزدیک شاهد خدمات خوب به زوار سیدالشهدا(ع) باشیم.

وی بیان کرد: امسال سومین سالی است که جمعی از خدام آستان قدس رضوی به‌منظور تجلیل و تقدیر از موکب‌داران عراقی که در ایام اربعین با دل و جان خودشان به زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند‌ به مسیرهای پیاده‌روی اربعین مشرف می‌شوند.

نمازی افزود: امسال ۵۰ نفر از خدام آستان قدس رضوی در قالب چهار گروه به مسیرهای مختلف منتهی به کربلا اعزام شدند تا با اهدای بسته‌های متبرک از حرم رضوی از مواکب عراقی تقدیر و تشکر کنند.

سرپرست خدام اعزامی از آستان قدس رضوی به عراق با تمجید از خدمات ارائه‌شده موکب آستان کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: هرجا که نام و یاد اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد، بدون شک آنجا محل نزول ملائکه است و این موکب نیز پذیرای جمع زیادی از عاشقان و دلسوختگان حسینی بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

یادآور می‌شود، در ابتدای این دیدار هادی محمودنژاد، معاون اجرایی حرم بانوی کرامت، از طرف تولیت آستان مقدس آیت‌الله سعیدی خیرمقدم و خوش‌آمدگویی داشته و از اینکه خادمان حرم برادر میهمان خادمان خواهر خورشید هستند ابراز خرسندی کرد و گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های موکب آستان حضرت معصومه(س) ارائه داد.

انتهای پیام
captcha